Karjera
SALDA UAB yra viena didžiausių pramonės įmonių Šiaulių regione, žinoma kaip novatoriškos vėdinimo įrangos, skirtos įvairioms reikmėms - namams, biurams, viešiesiems pastatams, oro uostams ir gamykloms visame pasaulyje, kūrėja ir gamintoja. Per daugiau nei 30 veiklos metų bendrovė subūrė apie 330 atsidavusių darbuotojų komandą.
SALDA UAB siekia savo darbuotojams suteikti modernias darbo vietas, geras sąlygas tobulėti ir karjeros galimybes. Savo darbuotojams taip pat siūlome motyvacinę sistemą, pripažindami, kad jie atlieka svarbų vaidmenį mūsų įmonės sėkmei. Nesvarbu, ar esate patyręs specialistas, ar tik pradedate savo karjerą, tikime, kad SALDA gali pasiūlyti jums naudingą ir pasitenkinimą teikiančią darbo patirtį.
Dėl išsamesnės informacijos kreiptis:
Lina Dzimidaitė
Darbuotojų atrankos skyrius
Darbo pobūdis
- dirbti prie automatinių lazerinių pjovimo staklių;
- dirbti su specializuota kompiuterine įranga;
- įrenginių reguliavimas, priežiūra ir minimalus aptarnavimas;
- kokybiškos produkcijos gamybos užtikrinimas;
- laikytis darbo principų ir tvarkos;
- darbo laikas - pamainomis.
Reikalavimai
- patirtis gamyboje, ne žemesnė kaip 2 metai;
- gebėjimas dirbti su gamybiniais įrengimais;
- kompiuterinis raštingumas;
- gebėjimas naudotis nesudėtingais matavimo prietaisais (slankmatis, kampumatis, ruletė);
- noras dirbti ir tobulėti;
- kruopštumas ir atidumas;
- savarankiškumas ir patikimumas.
„Saldoje“ mes vertiname savo komandos narius ir siūlome jiems šias vertes:
- 550+ išskirtinių partnerių (nuolaidų) pasiūlymai Saldos darbuotojams;
- karjeros galimybę, turintiems idėjų ir norintiems tobulėti;
- klaidų toleravimą, jei iš jų pasimokoma;
- galimybę prisidėti prie inovatyvių procesų ir produktų kūrimo;
- galimybę pietauti įmonės valgykloje;
- įmonės organizuojamus renginius darbuotojams ir jų vaikams;
- nemokamus kineziterapijos užsiėmimus;
- nemokama automobilio parkavimo vieta;
- saugoma dviračių ir paspirtukų laikymo vieta.
Numatomas valandinis darbo užmokestis nuo 8,40 – 12,50 Eur (neatskaičius mokesčių).
Darbo užmokestis priklauso nuo turimų įgūdžių ir kompetencijų.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Darbo pobūdis
- paruošti vėdinimo įrangos mechaninę dalį;
- surinkti vėdinimo įrangos mechaninę dalį;
- pakuoti surinktus gaminius;
- laikytis darbo principų ir tvarkos.
Reikalavimas
- gebėjimas dirbti su elektriniais ir pneumatiniais įrankiais ;
- noras dirbti ir tobulėti;
- kruopštumas ir atidumas;
- savarankiškumas ir patikimumas;
Privalumas
- panašaus darbo patirtis;
- brėžinių skaitymas.
„Saldoje“ mes vertiname savo komandos narius ir siūlome jiems šias vertes:
- 550+ išskirtinių partnerių (nuolaidų) pasiūlymai Saldos darbuotojams;
- karjeros galimybę, turintiems idėjų ir norintiems tobulėti;
- klaidų toleravimą, jei iš jų pasimokoma;
- galimybę prisidėti prie inovatyvių procesų ir produktų kūrimo;
- galimybę pietauti įmonės valgykloje;
- įmonės organizuojamus renginius darbuotojams ir jų vaikams;
- nemokamus kineziterapijos užsiėmimus;
- nemokama automobilio parkavimo vieta.
Numatomas valandinis darbo užmokestis nuo 8,20 – 11,50 Eur (neatskaičius mokesčių)
Darbo užmokestis priklauso nuo turimų įgūdžių ir kompetencijų.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Job description
- sales of ventilation products to existing B2B customers;
- finding new B2B customers in export markets;
- in case of a new customer, a Key Account Manager coordinates contract signing activities by deepening into mutual contractual obligations;
- after contract is signed, Key Account Manager monitors cooperation development by setting communication procedures and constant feedback and information exchange;
- during all cooperation period, Key Account Manager takes care of and initiates distributors‘ activities in marketing, pre-sales, sales and after-sales by keeping constant relationship and organizing necessary events (e.g. trainings, visits);
- performs pro-actively in order to foresee possible obstacles and takes up responsibility to remove them;
- analyzes sales data to understand the reasons of ups and downs and takes necessary actions;
- secures strong commitment to mutual obligations from Salda and its distribution partners confirming long-lasting successful cooperation.
Requirements
- spoken and written English (other languages considered as an advantage);
- technical background (preferably in HVAC field);
- successful experience in B2B export sales;
- self-reliance;
- compliance with processes and agreements;
- good communication skills.
Advantages:
- educational background in HVAC or Engineering;
- experience working in HVAC industry.
What we offer:
- the possibility of working from home, office in Šiauliai or Vilnius;
- safety-conscious working conditions and a welcoming and friendly environment;
- career opportunities for those with ideas and a desire to develop;
- tolerance of mistakes;
- the opportunity to contribute to the development of innovative processes and products;
- lunch in the company canteen (in Šiauliai);
- company-organised events for employees and their children;
- free car parking (Šiauliai and Vilnius);
- free physiotherapy sessions (in Šiauliai).
Salary
Salary depends on skills and competences.
Only selected candidates will be informed.
Darbo pobūdis
- montuoti elektrinę dalį į vėdinimo įrenginius;
- pajungti automatiką; atlikti gaminio elektrinės dalies patikrą;
- jungti komponentus pagal pateiktus projektus;
- laikytis darbo principų ir tvarkos.
Reikalavimas
- gebėjimas dirbti su gamybiniais įrengimais/įrankiais;
- noras dirbti ir tobulėti;
- kruopštumas ir atidumas;
- savarankiškumas ir patikimumas;
Privalumas
- gebėjimas skaityti principines elektrines schemas;
- panašaus darbo patirtis;
- PK, VK, AK atestacijos pažymėjimas.
„Saldoje“ mes vertiname savo komandos narius ir siūlome jiems šias vertes:
- 550+ išskirtinių partnerių (nuolaidų) pasiūlymai Saldos darbuotojams;
- karjeros galimybę, turintiems idėjų ir norintiems tobulėti;
- klaidų toleravimą, jei iš jų pasimokoma;
- galimybę prisidėti prie inovatyvių procesų ir produktų kūrimo;
- galimybę pietauti įmonės valgykloje;
- įmonės organizuojamus renginius darbuotojams ir jų vaikams;
- nemokamus kineziterapijos užsiėmimus;
- nemokama automobilio parkavimo vieta.
Numatomas valandinis darbo užmokestis nuo 10,00 – 13,70 Eur (neatskaičius mokesčių)
Darbo užmokestis priklauso nuo turimų įgūdžių ir kompetencijų.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Prisijunk prie „Salda“ komandos ir padėk mums auginti vieną moderniausių gamybinių ERP sprendimų Lietuvoje!
Tavo atsakomybės:
- Microsoft Dynamics AX 2012 administravimas (vartotojai, sauga, našumo priežiūra);
- naujų funkcionalumų kūrimas ir tobulinimas (X++, SSRS, C#);
- integracijų su kitomis verslo sistemomis (gamybine įranga, BI įrankiais ir kt.) vystymas;
- atnaujinimų bei pataisų diegimas;
- pagalba vartotojams ir problemų sprendimas;
- glaudus bendradarbiavimas su finansų, tiekimo grandinės, gamybos ir pardavimų padaliniais;
- dokumentacijos rengimas ir vartotojų mokymai.
Ko tikimės iš Tavęs:
- bent 2–3 m. patirties dirbant su Microsoft Dynamics AX 2012 R3 (ar kitomis AX/D365 versijomis, CRM);
- programavimo žinių (X++, SSRS, C#);
- darbo su Microsoft SQL Server patirties;
- supratimo apie verslo procesus (gamyba, logistika, finansai);
- savarankiškumo, atsakingumo ir gebėjimo komunikuoti su skirtingais padaliniais;
- lietuvių ir anglų kalbos žinių.
Privalumai:
- AX papildomų modulių ar integracijų diegimo patirtis;
- BI įrankių (pvz., Power BI) naudojimas;
- patirtis gamybinėje įmonėje;
- žinios apie web sistemas.
Ką rasi „Saldoje“:
- darbą profesionalioje, palaikančioje komandoje;
- augimo ir tobulėjimo galimybes (mokymai, vidinė karjera);
- aplinką, kurioje klaidos suprantamos kaip mokymosi dalis;
- lankstų darbo modelį, modernią darbo aplinką ir galimybę dirbti nuotoliu;
- įvairias darbuotojų gerovės iniciatyvas:
- 550+ nuolaidų pasiūlymų (per partnerių programą);
- nemokami kineziterapijos užsiėmimai (Šiauliuose);
- įmonės organizuojami renginiai Tau ir Tavo šeimai;
- pietūs įmonės valgykloje bei nemokamas parkavimas (Šiauliuose).
Atlygis:
Nuo 3500 – 6000 Eur (neatskaičius mokesčių), priklausomai nuo patirties ir kompetencijų.
Ką veiksi šioje pozicijoje?
- dalyvausi gamybos procesų analizėje ir optimizavime;
- padėsi kurti, įdiegti ir prižiūrėti procesų gerinimo sprendimus;
- rinksi ir sisteminsi gamybos duomenis, rengsi ataskaitas;
- būsi įtrauktas į naujų technologijų ar įrenginių diegimo projektus;
- organizuosi ir diegsi LEAN metodus įmonėje (5S, Kaizen, VSM, standartizuoto darbo principai ir kt.);
- vesi mokymus įmonės darbuotojams apie standartizuotą darbą ir procesų tobulinimo metodus;
- bendradarbiausi su skirtingais įmonės padaliniais sprendžiant kasdienius procesų klausimus.
Ko tikimės iš Tavęs?
- analitinio mąstymo, kruopštumo ir iniciatyvumo;
- pagrindinių gamybos procesų supratimo (būtų privalumas, jei domiesi LEAN metodais);
- gebėjimo dirbti komandoje;
- savarankiškumo, patikimumo ir atsakomybės;
- gerų anglų kalbos žinių (raštu ir žodžiu);
- IT įgūdžių – MS 365 paketo (Excel, Word, PowerPoint, Teams ir pan.) išmanymo; būtų privalumas Power BI ar kitų duomenų analizės įrankių patirtis.
Privalumai, kurie Tau suteiks pranašumo:
- praktinė patirtis gamybos, kokybės ar procesų tobulinimo srityje;
- patirtis dirbant su automatizacijos, LEAN ar kitais efektyvinimo projektais.
Ką siūlome Tau?
- atlyginimą, kuris bus sutartas individualiai pagal turimas kompetencijas;
- darbą profesionalioje, palaikančioje komandoje;
- galimybę augti ir tobulėti – organizuojami mokymai, vidinės karjeros galimybės;
- klaidų toleranciją – pasimokyti iš patirties mums svarbiau nei baimė suklysti;
- įsitraukimą į įdomius ir prasmingus projektus, kurie prisideda prie įmonės augimo;
- lankstų darbo modelį ir modernią darbo aplinką;
- įvairias darbuotojų gerovės iniciatyvas:
- 550+ nuolaidų pasiūlymų (per partnerių programą);
- nemokami kineziterapijos užsiėmimai (Šiauliuose);
- įmonės organizuojami renginiai Tau ir Tavo šeimai;
- pietūs įmonės valgykloje bei nemokamas parkavimas (Šiauliuose).
Numatomas darbo užmokestis nuo 1650 - 2150 Eur (neatskaičius mokesčių).
Darbo užmokestis priklauso nuo turimų įgūdžių ir kompetencijų.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Darbo pobūdis
- komplektuoti/sandėliuoti komponentus naudojantis duomenų kaupikliu;
- vidinės logistikos darbai (komponentų sudėjimas į vežimėlius pagal gamybines darbo vietas);
- pakrauti/iškrauti gaminius elektrinio vežimėlio ir duomenų kaupiklio pagalba;
- inventorizuoti sandėlio atsargas;
- laikytis darbo principų ir tvarkos.
Reikalavimai
- noras dirbti ir tobulėti;
- kruopštumas ir atidumas;
- savarankiškumas ir patikimumas;
Privalumai
- panašaus darbo patirtis;
- krautuvo ar el. vežimėlio teisės (didelis privalumas).
Saldoje mes vertiname savo komandos narius ir siūlome jiems šias vertes:
- 550+ išskirtinių partnerių (nuolaidų) pasiūlymai Saldos darbuotojams;
- karjeros galimybę, turintiems idėjų ir norintiems tobulėti;
- klaidų toleravimą, jei iš jų pasimokoma;
- tobulėjimo galimybę bei papildomus mokymus;
- modernią darbo aplinką;
- galimybę pietauti įmonės valgykloje;
- įmonės organizuojamus renginius darbuotojams ir jų vaikams;
- nemokamus kineziterapijos užsiėmimus;
- nemokama automobilio parkavimo vieta.
Numatomas valandinis darbo užmokestis nuo 8,50 – 11,50 Eur (neatskaičius mokesčių)
Darbo užmokestis priklauso nuo turimų įgūdžių ir kompetencijų.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.