Kokybės kontrolė gamyboje
SALDA UAB įdiegėme kruopštų procesą, kad užtikrintume aukščiausią savo gaminių kokybę pagal ISO 9001:2015 standartą. Šis procesas apima pirminę kokybės kontrolę, kurios metu kruopščiai tikriname visus gaunamus komponentus ir medžiagas, tarpinę kokybės kontrolę, kurios metu tikriname metalines dalis ir surinktus komponentus, ir galutinę kokybės kontrolę, kurios metu testuojame ir vizualiai tikriname visiškai surinktus įrenginius. Laikydamiesi šio proceso galime užtikrinti, kad kiekvienas mūsų gaminys atitinka aukštus kokybės ir patikimumo standartus. Mūsų įsipareigojimas užtikrinti kokybės valdymą yra tik vienas iš būdų, kuriais siekiame būti patikimas ir patikimas mūsų klientų partneris.
Kokybės politika bei tikslai
Kokybė produktų vystyme
SALDA UAB kokybė yra svarbiausias prioritetas ne tik gamybos procese, bet ir vystymo veikloje. Kurdami naujus gaminius, visus prototipus nuodugniai išbandome akredituotoje laboratorijoje, kad užtikrintume jų veikimą ir patikimumą.
Šio bandymo metu matuojame įvairias charakteristikas, įskaitant savybes šaltame klimate, oro nuotėkį, oro srautą ir akustines savybes. Tokiu būdu mūsų klientai gali būti užtikrinti, mūsų parinkimo programose, pavyzdžiui, select.salda.lt ir Ventmaster, pateiktų duomenų patikimumu.
Mūsų įsipareigojimas siekti kokybės apima visus mūsų veiklos aspektus, todėl esame pasiryžę teikti savo klientams geriausius įmanomus vėdinimo sprendimus. Kruopščiai bandydami ir vertindami savo prototipus, galime būti tikri, kad mūsų rinkai pateikiami gaminiai yra aukščiausio lygio.
Klientų aptarnavimas
SALDA UAB yra įsipareigojusi teikti puikų klientų aptarnavimą visiems savo klientams. Siekdami šio tikslo, turime specialią klientų aptarnavimo komandą, kuri yra pasirengusi padėti atsakyti į visus klientams kylančius klausimus ar prašymus.
Mūsų klientų aptarnavimo komanda veikia vieno langelio principu, o tai reiškia, kad nesvarbu, kokio tipo klausimų ar prašymų turi mūsų klientai, jie gali tiesiog nusiųsti juos adresu cs@salda.lt, ir jiems bus paskirtas tinkamiausias asmuo, kuris išspręs kilusius klausimus. Visos užklausos registruojamos mūsų CRM sistemoje, todėl galime stebėti ir analizuoti klientų atsiliepimus. Šie duomenys padeda mums nuolat tobulinti savo procesus ir produktus, užtikrinant, kad kuo geriau tenkiname klientų poreikius.
Tikime, kad puikus klientų aptarnavimas yra esminė tvirtų ir ilgalaikių santykių su klientais kūrimo dalis. Todėl esame pasiryžę greitai, efektyviai ir paslaugiai aptarnauti visus savo klientus.