Prekių grąžinimo taisyklės
- Prekių grąžinimas:
Pirkėjas gali grąžinti prekes per 14 kalendorinių dienų nuo gavimo dienos.
Prekė turi būti nenaudota, nepažeista, nepraradusi savo prekinės išvaizdos, tos pačios komplektacijos ir originalioje pakuotėje.
- Grąžinimo išlaidos:
Grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė buvo netinkamos kokybės arba klaidingai pristatyta. Jeigu prekes grąžinate kitaip, nei suderinta su pardavėju, grąžinimo išlaidos gali būti nekompensuojamos.
- Prekių būklė grąžinant:
Prekė turi būti grąžinama saugiai, naudojant tinkamą pakuotę, kad ji nebūtų pažeistos transportavimo metu. Jei prekė bus sugadinta dėl netinkamos pakuotės, grąžinimas bus atmestas arba sumažinta kompensuojama suma.
- Nekokybiškos prekės:
Jei gavote nekokybišką ar sugadintą prekę, jį galite grąžinti arba pakeisti. Pardavėjas padengia grąžinimo išlaidas, tačiau grąžinimo procesą reikia suderinti iš anksto, kad būtų išvengta papildomų išlaidų.
- Prekės ar pakuotės pažeidimas transportavimo metu:
Jei prekė arba pakuotė buvo pažeista transportavimo metu, Pirkėjas privalo apie tai informuoti Pardavėją per 2 darbo dienas nuo prekės gavimo, pateikiant nuotraukas, patvirtinančias pažeidimus. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekę arba grąžinti pinigus be papildomų išlaidų Pirkėjui.
Pažeista prekė turi būti grąžinta originalioje pakuotėje arba kuo saugiau supakuota, kad būtų išvengta tolimesnio sugadinimo transportavimo metu.
- Grąžinimo procesas:
Norėdami grąžinti prekę, per 14 dienų susisiekite su mumis el. paštu cs@salda.lt, nurodydami užsakymo numerį ir grąžinimo priežastį. Grąžinimą būtina suderinti, kitaip prekių grąžinimo išlaidos gali būti nekompensuojamos.
- Pinigų grąžinimas:
Pinigai grąžinami per 14 dienų nuo prekės gavimo ir patikrinimo, jei ji atitinka grąžinimo sąlygas. Jei grąžinamos prekės neatitiks šių sąlygų, pinigų grąžinimas gali būti neįvykdytas arba sumažintas.